jakbym miał to auto od nowości napewno by to było naprawdę super zadowalające lecz w niewłaściwych rekach wszystko da się zajechać , inna sprawa , że pseudo sportowa sylwetka prowokuje , że ten model kupują ludzie myląc je ze sportowym samochodem efektem są widoczne potem jeśli autko jest sprawdzone w serwisie i jedził nim rozsądny człowiek to naprawdę będzie cieszyć latami .
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik to nie sławny z5 o pojemności 1.5
chodzi świetnie , moment obrotowy bardzo fajny , spalanie znośne ale jeśli ktoś się wczyta to spora część użytkowników ma problem przy około 200 000 przebiegu z porannym kopceniem z rury i u mnie także to występowało jest to objaw zużycia już jednostki napędowej co w marce mazda jest rzadkością .
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny zawodził czasem trzeba było rzucać na 2 razy . skrzynia bardzo wytrzymała stworzona do przeskoków z 5 biegu na 3 i jazda na czerwone pole obrotów .
5,0
Układ jezdny
bez zastrzeżeń pięknie wchodzi w zakręty
Komfort
3,0
Widoczność
straszne parowanie szyb .
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie ok po paru chwilach cieplutko , parowanie straszliwe szyb i słabo dmuchało na jedną stronę szyby przedniej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy bardzo wygodnie można jeździć setki km i nie czuć zmęczenia z powodu pozycji za kierownicą , dla pasażerów tragedia jeśli ktoś jest wysoki ma przerąbane :) ale kto tam myśli o innych kupując 323 f
4,0
Wyciszenie
mi nic nie przeszkadzało
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
12 lat 200 000 przebiegu dronostki non stop wyskaują .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych usterek , nigdy mnie nie zawiudł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]