Karoseria
: Przyjemne kształty i dużo miejsca w środku przy niewielkich wymiarach auta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Z5 1,5 16V 88KM po 200tys km trzeba liczyć się z poważnym remontem
Karoseria
: Ogólnie dobrze ale na wiosne tylne błotniki do roboty bo ruda zżera
4,0
Całokształt
Ogólnie autko fajne, nieduże, ze sportową sylwetką i przestronnym wnętrzem oraz sporym bagażnikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mały, ale dobrze się wkręca, elastyczny i niedużo pali.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi lekko płynnie wchodzą.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
Super widoczność z każdej strony
4,0
Ergonomia
Bardzo nowocześnie zaprojektowane wnętrze i nadwozie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak klimy, ale za to w zimę cieplutko :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto Coupe, dużo miejsca zwłaszcza z tyłu, 5 osób podróżuje bez problemów a do bagażnika jeszcze trochę walizki można wrzucić :)
2,0
Wyciszenie
W środku trochę głośno (może to wina tłumika) ale w końcu to auto Coupe czyli sportowe :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik pali niedużo jak na swoją pojemność i osiągi, ale jest dość awaryjny (sławny Z5 1,5 16V 88KM - po 200tyś km trzeba się liczyć z wieloma naprawami - chyba najgorszy silnik w historii Mazdy)
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto podobne czyli np. Civic, Colt, Corrado o podobnych parametrach i wyposażeniu kosztowało by kilka tysięcy drożej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to tylko elementy eksploatacyjne - łożyska, końcówki itd.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Były, są i będą w aucie z takim przebiegiem.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]