Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 V C

angelz@o2.pl, 15 lat temu
Silnik 1.5 i 16V 88KM 65kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 109 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 323 V C 1.5 i 16V 88KM 65kW 1994-1998 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : nieduza jednosta mimo to dynamiczna i oszczedna
5,0
Całokształt
swietne auto. nie sprzedam go nigdy. brakuje mi szyberdachu ale i tak rewelacja. idealne spasowanie tapicerki, nic nie skrzypi a to zadkosc w starszych samochodach innych marek. kompletna instalacja elektryczna co ulatwia znaczaco upgrade nieposiadanych wersji wyposazrenia (p&p).
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cicha praca przy delikatnej jezdzie, dynamiczny, nie bierze oleju, zero wyciekow, spalanie tez bez zarzutu
4,0
Skrzynia biegów
idealna do miasta, na trase jak dla mnie juz troche gorzej, wsteczny czasem wymaga ponownego nacisniecia sprzegla
5,0
Układ jezdny
rewelacja, polyka zakrety bez wiekszych wychylen, nie nurkuje przy hamowaniu, slabszy komfort jazdy po dziurach, bardzo trwale, mimo jazdy po polskich drogach na kolejnym badaniu technicznym wynik idealny
Komfort
4,0
Widoczność
siedzi sie nisko wiec do przodu ograniczona, lusterka duze, martwa strefa tez:/ przy cofaniu pomaga szybka w dole tylniej klapy
4,0
Ergonomia
ach ta regolacja sily nawiewu - z innej epoki, mam wersje po lifcie wnetrza to chociaz reszta przyciski, starsze modele same wajhy niestety, super regolacja fotela kierowcy: oparcie + siedzisko przod + siedzisko tyl, kierownica gora-dol
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa, dobrze odparowuje szyby, duzy (ardzo duzy) minus za brak filtra przeciw pylkowego (nawet w autach z klima czasem jest czasem nie ma) a przydalby sie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na taki samochodzik to rewelacja, nawet z tylu, nie wierzylem dopoki sam nie sprawdzilem - siedzi sie nisko przez co jest duzo miejsca nad glowa, miejsca na nogi w sam raz, bagaznik..hmm moglby byc wiekszy ale z drugiej strony po co:)
4,0
Wyciszenie
nie ma zadnych specjalnych wyciszen (nawet na masce) mimo wszystko jest nie jest glosno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w cyklu mieszanym 8l przy dynamicznej jezdzie, da sie zejsc ponizej 7l ale to jedynie latem i jezdzac delikatnie. zima to nawet 9,5 po miescie
5,0
Stosunek jakość/cena
wystarczy porownac ceny astry/golfa z podobnego rocznika, z takim wyposazeniem jak mazda nieporownywalnie drozsze (dlaczego?)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymienialem kilka razy zarowke w postojowych (50gr sztuka), gumowe mocowanie tlumnika koncowego tez warto zanim sie urwie (ok 7zl sztuka), raz swiatlo stopu (ok 8zl), szybko zdzieraja sie klocki hamulcowe z tylu (nie wiem moze ja szybko zdzieram:) ale to tez grosze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dotad nic sie nie dzialo. japoniec wykonany w Japoni wiec legendarna jakosc.. przekonamy sie z czasem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V C 1.5 i 16V 88KM 65kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 V C