Przeniesienie napędu
: V bieg bardzo elastyczny od:50 km/h do max i przyspiesza znakomicie przy każdej prędkości. Nie trzeba redukować.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdzewieją nadkola tylne (zabieram się właśnie do ich zrobienia)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba go niestety wkręcać powyżej 2500 obrotów żeby chciał jechać powyżej 90 km/h. Ale taki już urok japończyków.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów znakomita, biegi wchodzą bez problemów, nie haczą.
5,0
Układ jezdny
W moim egzemplarzu na dołach stuka przednie zawieszenie, jeździłem do diagnostów, wymieniałem zużyte w/g nich części ale nic to nie dało. Pozostaje mi się chyba do tego przyzwyczaić. Przy hamowaniu szumią przednie hamulce, też nie wiem dlaczego sprawdzałem tarcze i klocki ale wszystko w porządku.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba w tylnej półswerze.
3,0
Ergonomia
Przesuwna regulacja ogrzewania jest nie z tej epoki. Poza tym OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie znakomite. Klimę muszę nabić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach w ogóle nie słychać silnika. Do 90 km/h jest znakomicie, powyżej jest już bardzo hałaśliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód mam dopiero 6 mies. a włożyłem już w niego z 1000 zł. 860 zł za kompletną wymianę napędu rozrządu i usunięcie zauważonych wycieków. Chociaż może jestem zbyt zapobiegliwy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Chyba trochę przepłaciłem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód kupiłem od gościa który nie umiał posługiwać się bagnetem (przyznam się że i ja musiałem zajrzeć do książki obsługi pojazdu żeby stwierdzić gdzie jest max a gdzie min bo wcale nie było to oczywiste na pierwszy rzut oka) i w silniku było 0.5 cm oleju ponad max. Stąd remont silnika pod kątem uszczelnień już po
3 mies.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]