Mazda made in Japan, dobre auto. Kupiłem z dwóch powodów. 1. bo to niezawodna Mazda, 2. klawo wygląda. Nie żałuję wyboru.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik może nie zapewnia osiągów godnych nadwoziu coupe, ale nie jest źle. Pali mało, oleju nie dolewam od wymiany do wymiany, chodzi równiutko, odpala zawsze bez zawahania. Czego chcieć więcej od 13-letniego silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami coś przyhaczy, ale i tak jest lepsza od tej w dwuletnim Colcie CZ mojej dziewczyny.
5,0
Układ jezdny
Fajnie się prowadzi zapewniając jednocześnie niezłe tłumienie. Przez półtora roku nic nie wymieniałem, nie było potrzeby.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie OK. Przy parkowaniu tyłem przydaje się pionowy \"wizjer\" z klapie bagażnika.
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik nagrzewa się błyskawicznie, więc błyskawicznie jest ciepło wewnątrz. Latem cóż, klimy nie ma, zostaje szyberdach na pocieszenie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jak i z tyłu wystarczająco. To nadwozie 3 drzwiowe więc dostęp do tylnych siedzeń utrudniony. Ja tam jednak nie wchodzę. Siedzenia super
4,0
Wyciszenie
Cicho nie jest. Silnik ma jednak fajny dźwięk
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 6,5 litra. Części chyba tanie. Wymieniałem tylko klocki i tarcze hamulcowe za śmieszne pieniądze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z charakterem za parę tysięcy. I się nie psuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło przez półtora roku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero, nul, nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]