Kupiłem to auto trochę przez przypadek, jako alternatywę względem WV i jestem nim zachwycony. Jazda jest prawdziwą przyjemnoscią. Po umyciu i nawoskowaniu autko wygląda bardzo stylowo i wyróżnia sie na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik lubi wysokie obroty i powyżej 4000 ciągnie nad pojecie. Jednocześnie na V biegu można toczyć sie 60/h. Nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań od 10-letniego auta ale zostałem bardzo miło zaskoczony.
4,0
Skrzynia biegów
nie mogę sie w tą skrzynię jeszcze włożyć, Nle to prawdopodobnie problem z koordynacją. Jeździłem autami w których biegi zmieniałem na "słuch" a tu nie za bardzo silnik słychać.
5,0
Układ jezdny
Po prostu idealnie, autko wkłada sie w każdy zakręt jak po szynach. Twardośc dodaje mu tylko stylu a niczemu nie przeszkadza.
Komfort
4,0
Widoczność
Przeszklenie klapy bagażnika jest bardzo miłym pomysłem. Poza tym bardzo OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Nieco ciężko chodzą suwaki nawiewów i skomasowane są na zbyt małej przestrzeni
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mrozy niestety trzeba wiać na całego żeby z dmuchać z szyby lód. Tył lubi sobie zaparować w deszcz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na 3-drzwiowe coupe to baaaardzo porządnie. Poddniesiony w tyle dach pozwala posadzić tam dorosłych i nie słuchać ich ciągłego narzelania.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik z lat 90-siątych, o niezłej żwawości zachowuje umiarkowany apetyt. Do przeżycia.
5,0
Stosunek jakość/cena
W dostępnym mi zakresie cenowym to chyba jeden z najlepszych wyborów jaki mogłem zrobić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic mi się nie zepsuło, nawet żarówka sie nie spaliła. Co prawda amortyzatory gazowe w klapie rozszczelniają sie w ujemnych temperaturach, ale to zwyczajnie pora je wymienić i trudno uznać to za zmniejszoną niezawoddność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]