Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 V C

Wojcian, 17 lat temu
Silnik 1.5 i 16V 88KM 65kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 125 tys. km
Mazda 323 V C 1.5 i 16V 88KM 65kW 1994-1998 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawde bajka zadziwiajace osiagi w miare dobra elastyczność przy nie dużym zużyciu paliwa.
5,0
Całokształt
Naprawde super auto o ponadczasowym wyglądzie!Rzuca sie w oczy i robi wrazenie,
Wrażenia
5,0
Silnik
No to chyba najlepsze co jest w tym samochodzie, oczywiscie trzeba troche pokrecić żeby poczuć moc no ale to wkoncu 16. Naprawde az rwie do przodu po przekroczeniu 3500 obrotów, Zastanawiałem sie nad silnikiem 1.3 ze względu ze robie dość duzo kilometrów a co za tym idzie zależy mi na niskim spalaniu, Jednak teraz wiem ze nie popelniłem błedu, Silnik SUPER.Zadnych wycieków i awarii,
4,0
Skrzynia biegów
No tutaj ten wsteczny-ale to poprostu bolączka tego modelu, Biegi wchodzą precyzyjnie z lekkim oporem.
4,0
Układ jezdny
Kupując ten samochód nie sądziłem że jest taki sztywny.Komfortowo nie jest napewno szczególnie na poprzecznych nierównościach troche sie skacze.Ale to co moza robic tym autem w zakrętach to juz zupełnie inna historia.Trzyma sie jak przyklejony do drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest OK.No ale niestety do tyłu troche mało widać,Na szczęscie duze lusterka boczne pomagaja w manewrowaniu.
5,0
Ergonomia
Tutaj nie mozna sie do niczego przyczepic. Wszystko jest tam gdzie byc powinno. Obsługa intuicyjna,Posiadam uchwyt na napoje co wbrew pozorom bardzo sie przydaje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko sie nagrzewa gdy jest zimno naprawde rewelacja,A na lato mam klime ,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako kieowca naprawde nie narzekam. Z przodu jest wystarczajaco miejsca. Z tyłu troche ciaśniej ale to juz akurat nie moj problem bo tam nie siedze.
4,0
Wyciszenie
Generalnie jest ok ale przy wysokich obrotach troche zaczyna hałasować-nie jest to irytujacy dzwięk wiec idzie sie przyzwyczaic
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szczerze mowiac to nie wiem jak z częściami bo jeszcze nic nie naprawiałem ale mam świadomość ze jest troche drożej niz w zachodnich autach.Niedługo bede robił rozrząd. Moj mechanik powiedział ze około 400zl czyli tragedi nie ma.Co do spalania to trasy jako takiej jeszcze nie robiłem. Ale po mieście zamykam sie w 9l przy czym biegi zmieniam pomiedzy 3000-45000 obrotów, Takze pewnie mozna zejsc nizej niz 9l
5,0
Stosunek jakość/cena
Generalnie to chciałem kupic F ale były troch drozsze,teraz nie żałuje. Za 11 tys zł dostałem zarejstrowane auto z felgami, klima,2 poduszki pow,elek szyby i lusterka, skóra na kierownicy i drązku zmiany biegów oraz zimówki ze stalówkami. Dokupiłem tylko porządne radio i mam praktycznie wszystko.Ludzie naprawde darujcie sobie golfyIII i astry bo niewarto.Tym jezdzi cała Polska. trzeba być troche oryginalnym,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto mam krótko takze daje 5 no ale podobno sie nie psuje,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj tak samo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V C 1.5 i 16V 88KM 65kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 V C