fantastyczny motor, ale , jak to japonczyk, wymaga ostrego krecena
3,0
Skrzynia biegów
lewar b ciezko chodzi, ale wybiera precyzyjnie. swietnie zestopniowana choc moglaby byc krotsza bo predkosci powyzej 200km/h nie sa potrzebne.
5,0
Układ jezdny
rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
widocznos do tylu nie za doba, troszke zaslania spojlerek, ale w sumie po co komu patrzc do tylu.....
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
z tylu jest bardzo glosno. przy predkosciach 110-130 czyli dosc typowych na trasie silnik wyje jakby sie prosil o nastepny bieg, ale przy wyzszych predkosciach to ustepuje i zaczyna byc slychac szum powietrza.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali duzo, ale czyms trzeba napedzis te 137KM
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadnych powaznych awarii !!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GT 128KM 94kW
[l/100km]