Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 IV F

rangun69@interia.pl, 19 lat temu
Silnik 1.8 16V GT 128KM 94kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 0 tys. km
Mazda 323 IV F 1.8 16V GT 128KM 94kW 1989-1993 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Madzię posiadam od prawie trzech lat. Od zakupu przejechałem 38800 km.Jest naprawdę niezawodna ekonomiczna{LPG} i daje niesamowitą przyjemność z jazdy{137KM}.Pozatym to piękna bryka!Jeśli zdecydujesz się na efkę to tylko wersja GT 1.8 lub 2.0!Dlaczego?Bo w prawie każdej jest ABS,klima, pełna elektryka no i moc!!!A to chyba najważniejsze!
Wrażenia
4,0
Silnik
Japoński silnik wymaga wysokich obrotów,do 2500 obrotów zachowuje się jak małolitrażówka. Moja madzia to bardzo żadko spotykana wersja GT o mocy 137 KM fabrycznie bez katalizatora ze zmienionym chipem sterującym układem dolotowym i wydechowym.Samochód nie jest w żaden sposób tiuningowany!I ma rzeczywiście dobre osiągi,zważywszy że to technika z początku lat 90-tych! Dodam tylko że silnik kręci się bez oporu do 8000 obrotów i wtedy jest naprawdę odlotowa jazda! Auto ma tylko 7 koni mniej niż dwulitrowa V6,ale jest o 45 kg lżejsze i ma jednak lepsze osiągi!
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny wchodzi czasem na dwa razy,pozatym ok!Skrzynia jest pozatym bardzo precyzyjna,świetnie pracuje też sprzęgło.
5,0
Układ jezdny
Doskonały układ kierowniczy SSP,bardzo precyzyjny i świetnie wyczuwalny.Jeśli chodzi o zawieszenie to w moim modelu PODKREŚLAM:fabrycznie montowane są amortyzatory i sprężyny KAYABA o bardzo progresywnym działaniu więc auto trzyma się drogi rewelacyjnie!Oczywiście trudno mówić o komforcie ale coś za coś!
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu super,do tyłu kryminał,ale za to jest piękna!
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń,chociaż brakuje schowków na różne pierdoły.Super fotele kubełkowe[tylko w wersji GT]
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nigdy nie parują szyby,a w zimie można jeżdzić w podkoszulku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super! Z tyłu nigdy nie jechałem,jak ktoś potrzebuje dużo miejsca na tylnych siedzeniach niech się zastanowi nad kupnem AUTOSANA a nie sportowej MAZDY!
3,0
Wyciszenie
Madzia nie jest cicha ale w końcu to sportowe auto.Mam fabryczny głośny układ wydechowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto swoje pali.W końcu benzynowe,wysokoobrotowe,137 KM musi się czymś pożywić!Konkrety:miasto,lato od10 do15 litrów LPG. Zima od13 do 18 litrów LPG. Na trasie przy normalnej jeżdzie 10,5-11 litrów LPG. Podzielcie to na pół bo przy obecnej różnicy LPG i etyliny koszt eksploatacji auta na gaz to połowa kosztów auta na benzynę!
5,0
Stosunek jakość/cena
W dzisiejszych czasach dobrą [nie bitą].323-efkę można mieć już za 10 tysięcy!Czego chcieć więcej?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka i elektronika działa bez zarzutu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważniejszych rzeczy wypadła gałka wachacza.ale przyznaję to moja wina!Za długo zwlekałem z wymianą!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda 323 IV

Liczba wpisów: 18

Mazda 323 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda 323 IV F