Polecam wszystkim, tylko nie bawcie sie w 1,6 poniewaz zje tyle lub wiecej niz 1,8 a nieraz 1,8 naprawde sie przydaje. Swietenie sie prowadzi, jak na japonca przystalo bez awaryjny mimo podeszlego juz wieku.
Wrażenia
5,0
Silnik
No co sie bedziemy oszukiwac 16 zaworow robi robote :), redukcja z 4 na 2 przy 60 wbija w fotel. Co prawda to tylko SOHC ale pali niewiele, a gdy trzeba pokazuje pazury :)
4,0
Skrzynia biegów
Autko nie pierwszej mlodosci, wsteczny slychac, jednak przelozenia swietnie dobrane latwo sie ja rozpedza, 5 od okolo 70 i 2000rpm
4,0
Układ jezdny
Zgrabna Kierowniczka chodzi lekko, autko lepi sie do drogi, tylko na felgach 15 twardawo ale chyba o to chodzi :) nie ma na co narzekac.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag
4,0
Ergonomia
wnetrze OK, przyjemnie w srodku, przejrzyscie i te fotele :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3 osoby z tyl w scisku, na trase 4 osoby i sporo w bagazniki
4,0
Wyciszenie
Sportowo na wysokich obrotach, normalnie przyjemnie :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmm, jak na 1840 cm spalanie nie jest zle, duzo zalezy od stylu jazdy :), filtry paski i plynu 500zl, bardzo bogaty rynek wtorny, wszystko mozna dostac :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz padly szyby (przetarty kabel), pompa piszczala, i lampa nie chciala sie chowac (kable), niezniszczalne przeguby i silniczek nie do zajechania podobno i 400 000 :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
teraz klania sie sprzeglo :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 4WD 103KM 76kW
[l/100km]