ładnie pracuje juz od niskich obrotów, elastycznosc na pięć z plusem. praca harmonijna.
5,0
Skrzynia biegów
wszystko wchodzi gładko, skrzynia ladnie chodzi, poszczególne przełożenia odpowiedniej długości, może jedynka powinna być dłuższa, ale jedynka służy tylko do ruszania :).
4,0
Układ jezdny
samochód klei się do drogi. słabsze resorowanie przy wolniejszej jeździe na krótkich nierównościach. problem znika przy większych prędkościach. w sumie - bardzo dobrze
Komfort
5,0
Widoczność
po prostu - doskonale. szczególnie fajne są lusterka boczne, które całkowicie eliminują martwe pole.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mogłoby być więcej miejsca dla pasażera za kierowcą. chociaż z drugiej strony to nie van, i ja nie mam 1,70 m.
4,0
Wyciszenie
odgłos ok, przyjemny i cichy, trochę zbyt głośno przy 110-120 km /h (ok. 3500 obrotów) - na cztery z plusem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność - bardzo dobra (ok. 7 litrów gazu na trasie), do 9 - 10 maksymalnie w mieście i przy 180 km / h. na benzynie pewnie jeszcze lepiej. ceny napraw....niestety - części są droższe niż do popularnych aut niemieckich. na szczęście rzadko się coś psuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
super, szczególnie jeśli się popatrzy na wiek auta i to, że auto jeździło na polskich wspaniałych drogach prawie od początku swojego żywota.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko części eksploatacyjne, plus raz - amortyzator.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 88KM 65kW
[l/100km]