Silnik
: Po 22 latach jej życia silnik jest w wzorcowym stanie, kompresja na cylindrach 11,2; 10,9; 11,1; 11,0, gdzie fabryczna to 11,2. Tymbardziej to zadziwia, bo jeździ już 6 lat na LPG.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: blacha jest wrażliwa, jednak gdy się o nią zadba jest OK.
Inne
: usterki instalacji LPG
4,0
Całokształt
Auto jest już stare, ale jeśli się dba i wymienia wszystko na czas to odpłaca nam się bezawaryjną pracą, tu sprawdza się powiedzenie o "starym japońcu"
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny, ja akurat mam zdrową jednostkę gdzie czuć jego zbliżoną do fabrycznej moc.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa tak jak powinna, przełożenia są dobrze dobrane, ale dźwignia jest lekko za długa, co da się skrócić :D
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi, jest niskim samochodem, co sprawia że wejdziemy nią szybciej w każdy ostrzejszy zakręt niż innymi autami.
Komfort
5,0
Widoczność
Jeździ mi się nią bardzo wygodnie, tak jest jeśli nie przeszkadzają komuś np. korbotronik i brak klimy... Widoczność jest dobra, oprócz rond kiedy to ten po lewo jest wyższy i nam zasłania.
4,0
Ergonomia
Starszym ludziom może przeszkadzać "jazda na nocniku". Jak dla mnie jest super szczególnie fotele GT;) Do tego kultowe otwierane lampy, niska i ładna sylwetka, znacznie ładniejsza od innych samochodów z tamtych lat.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czysty układ chłodzenia, brak zanieczyszczeń na nagrzewnicy typu liście, w zimie ciepło bez kurtki a latem pieknie chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem średniego wzrostu, przestrzeń w środku mi nie przeszkadza, wszystko jest pod ręką.
3,0
Wyciszenie
Przy większych obrotach i szybkościach jest trochę głośno, ale czego chcieć za taką cenę i wiek auta.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są nieco droższe jak np do zachodnich marek, mowa o zamiennikach, ale nie ma jakiegoś dużego bólu.
4,0
Stosunek jakość/cena
"Dobre bo japońskie" i co najważniejsze, "jak się dba, tak się ma"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częściej się trafia jakiś ****rel, typu pompka spryskiwacza, przepalona żarówka. Większość usterek można naprawić samemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważniejsze usterki zaczynają się z blachą, większość ogłaszanych egzemplarzy jest mocno skorodowana (jednak do odratowania), jeśli znajdzie się blacharsko w dobrym stanie, niewielka rdza, brać w ciemno;)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 88KM 65kW
[l/100km]