niesamowicie dynamiczna jednostka - skala obrotów kończy się na 8000 (gaźnik bez odcięcia). Do 2000 ciągnie powolutku ale powyżej dostaje 2 życie...ciekawe jaki inny nowy szrot wyciągnie takie obroty z silnika
4,0
Skrzynia biegów
zadbana skrzynia nie sprawia najmniejszych problemów. Pomimo uwag mechaników, że oleju tam się nie zmienia...sama zmiana czyni cuda
5,0
Układ jezdny
nie ma się co zepsuć. Doskonałe zawieszenie daje niesamowitą frajdę na zakrętach - dla BMW są proste a dla F-ki zakręty :)
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu doskonała, do tyłu gorzej. Trzeba się też przyzwyczaić do długiej, opadającej maski i uniesionego tyłu. Na początku trudno się parkuje i zawsze zostaje masa luzu. Jednak z czasem jest to sztuka do opanowania
4,0
Ergonomia
Cóż - wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko się nagrzewa. Szyby lubia parować, jednak nie stanowi to jakiegoś wielkiego problemu. Latem - ta wersja nie posiada klimy ale nawet długie trasy w upale są do przeżycia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla przodu rewelacja - tyłu nie oceniam
4,0
Wyciszenie
to nie jest najmocniejsza strona - słychać silnik przy wyższych obrotach i szum powietrza przy większych prędkościach. W warunkach miejskich nie ma się do czego przyczepić
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ani dużo, ani mało. Przy cięższej nodze potrafi spalić. Na trasie przy ekonomicznej jeździe czyli 110 raptem 5.2 latem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 88KM 65kW
[l/100km]