za 10.000 można dostać idealną mazde..są to auta naprawde trwałe..nie wymieniasz amortyzatorów,zawieszenie jest elastyczne i mimo dużych przebiegów nie kołysze samochodem..oprocz paliwa i OC nie ponosi sie zadnych kosztow..porownujac z toyota corolla,suzuki swiftem,czy nissanem sunny dochodzi sie do wniosku,ze awaryjność tych japońskich niezniszczalnych maszyn jest identyczna,czyli żadna,a mazda 323 jest najbardziej komfortowa z tych 4 aut,bo mialem okazje porownac
Wrażenia
4,0
Silnik
przyjemna praca silnika przy stałej prędkości..elastyczność ok,czasami na 2 biegu przy małej prędkości przymula a potem zaskakuje i rwie do przodu
5,0
Skrzynia biegów
pełna precyzja
5,0
Układ jezdny
trzyma się doskonale, może przez to że mam 185 opony, układ jezdny na 5
Komfort
4,0
Widoczność
trudno powiedzieć, do przodu super, tył troche gorzej
4,0
Ergonomia
najgorzej umieszczono regulacje reflektorów, jest nieoświetlona,trudno dostępna i nie wiadomo w którą stronę nią manipulować żeby uzyskać zamierzony poziom wysokości świecenia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam z czym porównać, zimno mi nie jest więc 4pkt
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu trzeba dać 5..mały samochód,3-drzwiowy, a więcej miejsca niż w Volvo S40..nawet z tyłu jest luz
4,0
Wyciszenie
samochód przyjemnie się toczy i cicho porusza..denerwuje mnie tylko wciąż popiskujący szyberdach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.3 pojemność,ale koszty ponoszę spore..potrawi chłepnąć do 8,5 litra na miejsckich drogach, a tam jezdze najczesciej
5,0
Stosunek jakość/cena
wole taka mazde niz 10 letniego VW, nie wspominajac o francuzach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
być może uszczelka jest przepalona,wynik zaniedbania poprzednika,ale nic z tym nie robię i nie poniosłem żadnych kosztów z wymianą czegokolwiek