Karoseria
: Nie sadzilem ze po tylu latach i takim przebiegu - nie bedzie sladow korozji.
5,0
Całokształt
Wspaniale auto zarowno dla mlodego kierowcy ze wzgledu na jego dynamicznosc, sportowy charakterek i atrakcyjny wyglad, jak i dla starszych osob i rodzin. Pozornie maly bagaznik jest bardzo pakowny. Auto niezawodne i bardzo wygodne - japonska konstrukcja z poczatku lat 90tych, wtedy dbali bardzo o jakosc. Auto ma przejechane ponad 250 tys km i czuje jakby moglo przejechac jeszcze drugi raz tyle. Zadnych sladow korozji, wytrzymale zawieszenie, najlepszy samochod jakim przyszlo mi jezdzic.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, pewny, i zadziwiajaco mocny. Wyprzedzanie na trasie - zaden problem, z piskiem opon tez rusza.
4,0
Skrzynia biegów
Poprostu super, nie psuje sie, biegi wchodza precyzyjnie, tylko jak to w japonczykach z tych lat wsteczny wchodzi ze zgrzycikiem czasami. Na czwartym biegu od 35 km/h lapie.
5,0
Układ jezdny
To troszke sportowe auto, doskonale trzyma sie drogi na zakretach, na dziurach naszych troszke rzuca kierowca, ale to wina dziur. Wspomaganie kierownicy idealne.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodac nic ujac - widac wszystko, nic nie zaslania.
5,0
Ergonomia
Baardzo wygodne auto, wszystko pod reka. Radio w zasiegu palcow gdy trzyma sie reke na dzwigni zmiany biegow. Regulowana wysokosc kierownicy i przechylenie fotela sprawia, ze zarowno mi (190 cm wzrostu) jak i mojej zonie - 158 cm, jest wygodnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje po okolo 5 minutach, brak klimy niestety, ale nie mozna miec wszystkiego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To wygodny samochod, mozna podrozowac wygodnie w 4 osoby z bagazami na dlugiej trasie.
3,0
Wyciszenie
Tu mozna by troche poprawic, powyzej 120 km/h robi sie glosno, a powyzej 140 km/h trzeba glosno mowic. Zawsze mozna jezdzic wolniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zrobilem tym autem 90 tys km, patrzac na rachunki i faktury, na przeglady i remonty wydalem w sumie 2000 zl przez 2 lata, wymienilem klocki i tarcze, rozrzad, chlodnice, uszczelke pod glowica i elementy zawieszenia takie jak drazki czy sworznie.
Ekonomiczne auto - pomimo przebiegu bierze tylko pol litra oleju na 2000 km.
Przed zalozeniem instalacji palil na trasie 7 litrow na 100, a teraz pali 8 gazu.
5,0
Stosunek jakość/cena
To auto powinno byc warte o wiele wiecej. Ja kupilem swoje za 7000 i zalozylem gaz. Nie zaluje wydanych pieniedzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Calkowity japonczyk, z czasow kiedy jeszcze dbali o drobiazgi i szczegoly. Jedyna wada to wypadajaca od czasu do czasu koncowka suwaka do zmiany temperatury nawiewu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardziej eksploatacja niz usterki - wymiana uszczelki pod glowica i chlodnicy, ale z mojej winy bo nie zauwazylem wycieku z pekniecia po wjechaniu w dziure na krajowej 10. Jedno z bardziej niezawodnych aut jakie mialem. Az dziwne, ze przez te 90 tys km, przy aucie ktore ma ponad 250 tys przejechane - nic sie nie dzieje!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 88KM 65kW
[l/100km]