Zawieszenie
: Amortyzatory zostały zmienione przy 200tys.km, oprócz tego w zawieszeniu nie było nic robione! Nic nie stuka, Jeździ się bardzo komfortowo.
5,0
Całokształt
Wzór niezawodności! Odporny na korozje, brak rdzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik może nieco za głośny ale to chyba normalne przy 16V.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów montowana w tej maździe nie przysparza żadnych problemów (pod warunkiem, że się o nią dba) , pomimo 230tys km biegi zmieniają się płynnie i jeździ się naprawdę przyjemnie.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutów.
Komfort
5,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
Auto mogłoby być bardziej wyciszone, słychać 16V
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z automatem auto nigdy nie będzie ekonomiczne, przy bardzo spokojnej jeździe po mieście 10l benzyny (gazu pali do 12,5l po mieście, nie oszczędzając)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze można nabyć auto, które nie zawiedzie nas na drodze .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 88KM 65kW
[l/100km]