Do setki potrzebuje ok 12 sek.
Przy 4 osoba ch na pokładzie prędkość max to 170km/h
Skrzynia biegów automat więc nie mogę nic powiedzieć o elastyczności.
Mam gaźnik ze ssaniem na jednej gardzieli - oszczędniejszy ale dopoki sie nie nagrzeje to zapomnij o przyspieszaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Automat. Stary, wiec troche szarpie przy zmianie biegów i wiecej pali. Za to jest niezastąpiona przy przyspieszaniu. Gaz w podłogę i sama redukuje bieg by osiągnąc maksymalne przyspieszenie. Prawą rękę ma się swobodną.
Nie dziwię się że w Ameryce prawie wszyscy mają automaty.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, ze wspomaganiem Powyżej 120km/h drgania od niewyważonych kół przenoszą się na kierownicę. Amortyzatory też stukają ale przy prawie 200000km to nic nadzwyczajnego
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, chociaż siedzi się nisko.
5,0
Ergonomia
Mam wersję GLX. Fotel regulowany w 4 kierunkach, reg. kierownica. Przytulne wnętrze wyłożone wlurem. TO JEST GŁÓWY POWÓD ,ŻE NADAL JEŻDŻĘ TY SAMOCHODEM.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiada nawet nadmuch na nogi tylnych pasażerów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie OK. Dla mężczyzny powyżej 180 może być ciasno. To mały samochód.
3,0
Wyciszenie
Szumy od nadwozia przy dużych prędkościach i stuki od zawieszenia na dołach. Welyrowe wnętrze sporo wytłumia.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Automat - luksus kosztuje
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem za 600e
doszło 2500zł za import
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
17 lat i wszystko działa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Układ zapłonowy musiałem wymienić (na autozłomie). Od starych przewodów zapłonowych uszkodził się moduł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 73KM 54kW
[l/100km]