Zawieszenie
: POLSKE drogi (niby ich nie ma a daja sie we znaki)
Inne
: Uklad wydechowy
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Pomimo że pierwszy silnik wytrzymał "zaledwie" 19 lat oceniam go bardzo dobrze. Po zmianie i zamontowaniu automatycznej skrzyni bez obsługowy. Pilnować aby miał co pic i uzupełniać plyny eksploatacyjne.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwsza manualna poszła do wymiany z silnikiem ale do tego czasu spisywała się nienagannie. Automat pomimo tego że bierze trochę oleju jest nie do zdarcia. Wytrzymuje nawet wyczyny osób początkujących. Jedyny minus to zuzycie paliwa które skoczyło o ok. 1,5l.
3,0
Układ jezdny
Bez rewelacji pomimo, że to wersja sportowa (GT) zawieszenie dosc miekkie podatne na zużycie szczególnie na polskich drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Przy standardowym silniku spalanie ok. 7l w miescie. przy zmianie na automat ok. 8,5 -9l. Częsci trozsze niz do Golfa i innych niemcow, ale niezawodność robi swoje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze. Brak jakichkolwiek problemów z ogrzewaniem no omze poza nawiewem na twarz z ktorego nie wiedziec czemu nie mozna puscic cieplego powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochod tak stary a wyposazony we wszelkie dogodnosci typu: 3 zagłówki tylnych siedzeń, skladana i dzielona tylna kanapa, podporka lędzwiowa w fotelu kierowcy, regulowana kolumna kierownicy itp.. W wersji 3d bardzo duzy bagaznik - teraznijsze konstrukcje nie do porownania.
3,0
Wyciszenie
Nie można miec wszystkiego. powyzej predkości 110 km/h zaczyna sie robic glosno, ale to auto na 26 lat.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z maualna skrzynia ok. 7 l miasto z automatem ok 8,5. W trasie ok7,5l (automat). Ceny jak to u japonczykow drogo ale odwdzięcczaja się niezawodnościa. Najczęsciej padaja elemnty zawieszenia no i uklad wydechowy (warto kupic oryginal)