Piękne, nietuzinkowe auto. Wspaniałe wnętrze, czujesz się w maździe jak w klasie premium. Doskonałe własności jezdne, jedyne do czego można się przyczepić to miękki lakier.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wolnossące, pancerne 150 km, do setki ok. 10 sek. Wystarczą w zupełności.
4,0
Skrzynia biegów
Hydrokinetyczny automat działa ospale ale za to jest to konstrukcja prosta i odporna na zużycie, awarie.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja, jestem przedstawicielem handlowym, i jeździłem już chyba większością aut w tej klasie, mazda bije wszystkie na głowę. Mazda wybacza dużo błędów.
5,0
Karoseria
Piękna sylwetka, ostre zadziorne rysy. Oceny nie zmienią papierowe zderzaki i miękki lakier
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera 360 stopni, widzę wszystko, bez kamery ocena byłaby gorsza
5,0
Ergonomia
Spalanie nie przekracza 7 litrow
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mało.miejsca
5,0
Wyciszenie
Przy 140 jest cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na gwarancji, na razie bez awarii
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]