Świetny samochód, prowadzi się bardzo dobrze, daje dużo przyjemności z jazdy. Silnik wolnossący z normalną pojemnością 2,0 wbrew aktualnym trendom, to największy plus. 150km niby szału nie ma, ale daje radę. Naprawdę można nim dynamicznie i bezpiecznie wyprzedzać, a przy tym rozsądne spalanie. Duża ilość systemów wspomagania bezpieczeństwa, wszystko działa jak powinno, oczywiście można to wyłączyć. Bardzo dobre wyciszenie, testowałem przed zakupem różne marki i w tej klasie trudno znaleźć konkurencję. Wykończenie wnętrza to klasa premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutów.
5,0
Skrzynia biegów
Tradycyjny automat, nie DSG, mi osobiście podoba się to, iż przy mocnym wciśnięciu pedału gazu czuć redukcję przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjny.
4,0
Karoseria
Delikatny lakier, samochód po pół roku użytkowania ma dwa delikatne odpryski lakieru na masce.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Wszystko ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę zbyt słaby nadmuch na boczne szyby w przedniej części, przy ramie. Dość długo utrzymuje się w tym miejscu para.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć, to nowy samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]