Rewelacyjne autko, wygodne, dobrze wyciszone, auto bardzo ekonomiczne mimo 180km. Dopracowane
Wrażenia
5,0
Silnik
To że silnik nie ma turbo, to dla mnie duża zaleta. 180km jest odczuwalne, daje frajdę z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność z tyłu mogłabyć lepsza ale z racji że jest kamera 360stopni, nie stanowi to większego problemu podczas parkowania
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na autko typu hatchback, miejsca jest wystarczająco, Oczywiście, fajnie by było gdyby bagażnik był większy ale na pewne kompromisy trzeba się godzić
5,0
Wyciszenie
widać że Mazda popracowała nad wyciszeniem. Mamy w domu również CX5 z 2019 roku i różnica jest ogromna
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko wg. mnie znaleźć tak dobrze doposażone auto z takim silnikiem u konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co auto bez żadnych awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
[l/100km]