Układ elektryczny
: Zima pojawily sie problemy z otwieraniem lusterka i sporadycznie pojawia sie problem z otwieraniem drzwi kierowcy (dostep bezkluczykowy)
4,0
Całokształt
Ogolna ocena bardzo pozytywna pojazdu, aczkolwiek brak oswietlenia nog, lampek w drzwiach jak i oswietlenia polki za miejscem na kubeczki w wersji Hikari uwazam za minus jak na auto za taka cene. Mazda powinna pomyslec o montazu silownikow do maski bo patyk w 2021 roku troche slabo dla marki, ktora aspiruje do bycia premium.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wrazenia sa pozytywne z jednostki skyactiv x, ale jest ale, chodzi o przyspieszenie, ktore niestety jak na 180 km w ogole nie jest odczuwalne...Jesli Mazda nie wprowadzi hybryd z lepszym przyspieszeniem to raczej nie pozostane klientem tej marki i rozwaze konkurencje
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ogolnie bardzo dobrze funkcjonuje w warunkach miejskich, ale na trasie niestety nie zawsze redukuje na czas i bywa ospala co czasami jest irytujace przy przyspieszaniu.
5,0
Układ jezdny
Brak uwag i jest bardzo dobry
2,0
Karoseria
Jak to ma miejsce przy nowych autach wszystkich marek, cienki lakier i bardzo szybko pojawiaja sie odpryski od kamieni
Komfort
4,0
Widoczność
Zadowalajaca
5,0
Ergonomia
Bardzo jestem zadowolony
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zadowalajaca
3,0
Wyciszenie
Musle,ze mogloby byc lepiej jak w aucie, ktore aspiruje do segmentu premium
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Coezko stwierdzic na chwile obecna, dlatego ze auto ma dopiero 5000 km przebiegu i bede w stanie cos wiecej powiedziec pewnie po 12 000 km jak silnik bedzie dotarty
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogolnie wyposazenie jak i wykonczenie bardzo dobre
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak isterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
[l/100km]