O zaletach nie bede pisal bo kazdy sobie je znajdzie sam jak mu sie spodoba Mazda, natomiast wady sa z reguły ukryte i wychodza dopiero po zakupie. A wiec:
Samochód malo komfortowy, twarde zawieszenie.
Widocznosc do tyłu to dramat.
Strasznie irytujace jest to ze jak cos sie wyłącza to po ponownym uruchomieniu silnika znowu jest to włączone np wyswietlacz przezierny, i-stop, hamulec reczny, przyciemnianie zegarów.
W nocy w lusterku bocznym widac odbijajace sie światełka wylacznikow przy kierownicy a na przedniej szybie zegary i swiatelka z kierownicy.
Podsofitka jest slabo doczepiona i jak ktos z pasazerow z tylu naciska wlacznik oswietlenia kabiny to sie rusza cala podsofitka.
To tyle, reszta jest ok.
Wrażenia
4,0
Silnik
Czuc wibracje na wolnych obrotach kiedy sa odlaczone dwa cylindry.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, brak zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, brak zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Wyjatkowo dobre zdanie mam o karoserii, spodziewalem sie gorszego lakieru, w tym przypadku Mazda mnie mnie pozytywnie zaskoczyla.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tylu jest tragedia, kamera 360 stopni to obowiązek.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wylaczeniu "klimy" paruje szyba na środku, po za tym automatyczna klimatyzacja robi wichury. Ogólnie klimatyzacja jest mało wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra z przodu z tylu gorzej.
4,0
Wyciszenie
Przy wiekszych predkosciach jest naprawde cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Troche paliwozerna, spodziewalem sie mniejszego spalania.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka w ukladzie wydechowym, naprawiono na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]