Silnik
: Na papierze 120KM, w odczuciu conajmniej 150KM.
5,0
Całokształt
Autko super, żadnych wad, sama przyjemność z jazdy.
Dla tych, którzy cenią sobie wygodną, przyjemną i dynamiczną jazdę - Mazda 3 jest dla was.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ideał! Jego dźwięk piękny, niby 130KM a wydaje się jakby było conajmniej 150KM.
5,0
Skrzynia biegów
Potrzebuje czasu żeby się "wyrobić", ale po tym czasie zmiana biegów jest czystą przyjemnością (szczególnoe redukowanie biegów).
5,0
Układ jezdny
Nic dodać, nic ująć!
5,0
Karoseria
Jedyne co mogę powiedzieć to tyle, że kolory karoserii są piękne.
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo, że sedan to tragedii nie ma. Duże, przestronne lusterka z kontrolką informującą o pojeździe znajdującym się w martwym polu bardzo ułatwiają cofanie lub parkowanie tyłem.
5,0
Ergonomia
Wszystko podyktowane tak, aby ergonomia była na najwyższym poziomie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje w zimie, szybko chłodzi w lecie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu - mnóstwo miejsca. Z tyłu podobnie, jeżeli jadą 2 osoby miejsca pod dostatkiem. Trzecia osoba musi siedzieć w lekkim rozkroku (tunel środkowy).
5,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie, przy wyższych prędkościach słychać jedynie delikatnie silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co jedynym kosztem jest przegląd i paliwo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, jakość wykonania na wysokim poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych dotychczas nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie BRAK i mam nadzieję, że tak zostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]