Skrzynia biegów niezbyt precyzyjna. Z 1 na 2 bieg przy wysokich obrotach ciężej wchodzi, lekki zgrzyt. Na początku eksploatacji identyczny problem był z 3 biegiem ale po ok. 10 tys. się ułożył.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo dużego rozstawu osi jak na tą klasę samochodu z tyłu dość ciasno. Wysoki tunel na środku z tyłu uniemożliwia wygodne usadowienie 5 osobie.
4,0
Wyciszenie
Słyszalny opływ powietrza przy większych autostradowych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem ze stukiem przy puszczaniu pedału hamulca. Serwis zdiagnozował problem w serwie. Po wymianie serwa stuk powrócił po kilku dniach. Z tematem "woziłem się" dość długo, kolejne wizyty w serwisie, rozkładanie rąk, rozpaczliwe próby wyeliminowania stuku. Usterka nie została wyeliminowana w 100%.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]