Relacja jakość cena, spalanie i brak istotnych problemów eksploatacyjnych dają satysfakcję i wrażenie dobrze wydanych pieniędzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dotąd brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Średnie spalanie po przejechaniu 30000 km w umiarkowany sposób to 5.4 l/100km wg komputera. Z grubsza pokrywa się to z relanym spalaniem.
4,0
Skrzynia biegów
Sporadycznie zdarza się, że wstaeczny nie chce wejść. Wtedy trzeba wbić inny bieg i można nie puszczając sprzęgła wbić wsteczny. Poza tym pracuje płynnie i lekko.
5,0
Układ jezdny
Absolutnie komfortowy i przewidywalny.
Komfort
4,0
Widoczność
Rozsądny kompromis między ładnym wyglądem a aspektami pragmatycznymi.
4,0
Ergonomia
Bagażnik już dla trzyosobowej rodziny zaczyna być mały zwłaszcza przy małym dziecku i związanym z tym dodatkow bagażem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu powinno być lepiej. Mój egzemplarz część wilgoci zebranej w czasie pracy klimatyzacji wdmuchuje po przełączeniu na nawiew z zewnątrz. Serwis Mazda Kozłowski w Szczecinie nie poradził sobie z tym problemem i po przeglądzie klimatyzacji nic się nie zmieniło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu nikt nie składał reklamacji - choć nie jeżdzi tam nikt powyżej 170cm.
5,0
Wyciszenie
Brak zastrzeżeń przy jeżdzie do 140 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ocenę wpłynęła niedopracowana w moim egzemplarzu wentylacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]