Karoseria
: ładny wygląd, linia nadwozia spodobała się żonie
3,0
Całokształt
auto dla żony, podoba jej się wygląd zewnętrzny jednak teraz kupiłbym jej SUV'a bo w Mazdzie jest wyjątkowo mało miejsca i jest głośno, jakoś nie możemy się przyzwyczaić do tego buczenia silnika podczas spokojnej jazdy,
Wrażenia
4,0
Silnik
działa dobrze, wyprodukowany w Chinach ale żonie to nie przeszkadza, pali dużo mniej niż Lancer Evo ale za to przyspieszeniem nie porywa, samochody na rynek Japoński mają silniki z Hiroshimy, nie wiem czy to jakaś różnica
5,0
Skrzynia biegów
działa dobrze
3,0
Układ jezdny
przed zakrętem trzeba jednak sporo zwalniać, to nie Evo...
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widać z przodu i na boki
2,0
Ergonomia
nie mogę się przyzwyczaić do przycisków na desce rozdzielczej, obieg wewnętrzny powietrza on/off przy pomocy 2 przycisków - słabo podczas jazdy, Mitsubishi robi to jednym
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje i chłodzi jak trzeba
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochód bardzo ciasny w środku jak na klasę kompakt, odnoszę podobne wrażenie jakbym siedział w Skodzie Fabii, ale żonie to nie przeszkadza
3,0
Wyciszenie
jest cicho do 1800 obr/min, powyżej już nie słychać co mówią pasażerowie, silnik jest bardzo głośny a przecież to wcale nie jest auto sportowe!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trudno powiedzieć, wychodzi taniej niż auto sportowe (Lancer Evo) ale sporo drożej niż Skoda Fabia
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]