ładny wygląd, głośno środku (silnik 2.0), żarówki nie można wymienić samemu tylko w ASO, trochę mało miejsca w środku, japońska technologia ale silnik wyprodukowano w Chinach
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo głośny, ciągle słychać buczenie nawet przy 1800 obr./min., trochę dużo pali
5,0
Skrzynia biegów
czasem się zacina gdy wrzucam na wsteczny ale to się zdarza w każdym aucie
5,0
Układ jezdny
jeździ tak jak powinien
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widać
2,0
Ergonomia
tylko jeden zegar na kokpicie (obroty albo prędkość zależnie od wersji), przyciski źle zaplanowane, np. do wewnętrznego obiegu powietrza jest jeden przycisk a do obiegu z zewnątrz jest drugi przycisk, przecież wystarczyłby jeden! czasem mi się myli jak chce przełączyć podczas jazdy, do obsługi radia jest joystick w pobliżu hamulca ręcznego,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super działa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo ciasno w środku nawet jak na samochód kompaktowy
2,0
Wyciszenie
słabe wyciszenie, trudno słuchać radia nawet przy spokojnej jeździe
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej jeździe po mieście pali 8.3 l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
są lepsze opcje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]