Inne
: przy całej ukrytej, plastikowej tandecie całość robi świetne wrażenie. jak to Japońcy zrobili ?
4,0
Całokształt
Auto dające wielką frajdę z jazdy za bardzo rozsądne pieniądze.Z drugiej strony już wiem na czym polega technologia skyactiv. Zaprojektować każdą część auta tak,aby była jak najlżejsza i najtańsza. Efekt końcowy-niska cena ,bogate wyposażenie. Uwaga na egzemplarze z Meksyku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Uwaga! Na początku auto jeździło tylko na krótkich trasach i zaczął podnosić się poziom oleju silnikowego.Do oleju dostawała się benzyna.Raz na jakiś czas,na dotarciu,mazdę trzeba przegonić na trasie.tylko nie szaleć z obrotami.Dokładnie dał się wyczuć moment dotarcia silnika -2250 km.
5,0
Skrzynia biegów
Pierwsze kilkaset kilometrów biegi 3,5,6 wchodziły z oporem. teraz jest super.
5,0
Układ jezdny
REWELACJA,nic nie kuca i nie buja.Wybiera świetnie poprzeczne nierówności na drodze. Nie czuć prędkości. Jak się spojrzy na malutki prędkościomierz to się można zdziwić.Bardzo duża ładowność.
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepsko z widocznością na zakrętach
5,0
Ergonomia
Super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moment cieplutko albo chłodniutko. podgrzewane tyłeczki. dwustrefowe sterowanie działa świetnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie dużo miejsca. Więcej niż w accordzie z 2000 roku
4,0
Wyciszenie
niskie obroty silnika jest cisza,wysokie trochę gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie uwierzycie ,mój egzemplarz pali na trasie 2,7 do 5 litrów na 100 km.Miasto przy spokojnym stylu jazdy 5 do 7 litrów. Tankowanko raz na miesiąc do pełna i mazda jeżdzi codziennie.Przypominam:silnik 2,0L i 1350 kg.masy!
5,0
Stosunek jakość/cena
REWELACJA. uważam,że takie wyposażenie w aucie innej marki kosztowałoby extra 20 tys.zł.a ja dostałem jeszcze rabat na cenie i dużo dodatków.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to się jeszcze zobaczy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oj,bo będzie bolało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]