Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 3 III Sedan

Mateusz, 10 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 3 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW 2013-2016 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo ekonomiczny i mocny. Duzy plus za brak problematycznej turbiny i jej upirdluwego sterowania.
5,0
Całokształt
Auto posiadam ok miesiaca. Jest to moj 5ty samochód. Piszac w skrócie - swietny, japonski, niezawodny samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietny silnik o bardzo duzej elastyczności, jest zarowno dynamiczny jak i sichutki ale kiedy wchodzi na wyzsze obroty bardzo przyjemnie mruczy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest bardzo precyzyjna i leciutko pracuje. Jednak nie lubi kierowcow o niechlujnych przyzwyczajeniach co do zmiany przelozen - tzn niestosujacych sie do zadad trzymania damej galki oraz ruchow.
5,0
Układ jezdny
Samochod kocha zakrety i dynamicznie pokonywanie lukow. Uklad jest nadzwyczaj wyczuwalny - po prostu czuje droge i precyzyjnie przesyla informacje do rak kierowcy. Jadac z v 160 km/h mam wrazenie jakby bylo to ok 100.
Komfort
5,0
Widoczność
Posiadam wersje Sky Energy. Auto jest nadawyczaj komfortowe dzieki swietnemu zawieszeniu i livznym dodatkom 'elektronicznym'. Siedzenia trzymaja bardzo dobrze i sa milo utwardzone. Po 250 km nie czuc zadnego nadwerezenia kręgosłupa. W chłodniejsze dni uruchamiam ich podgrzewanie ktore dziala znakomicie. Auto jest swietnie wyciszone jednak trochę glosniejsze od wersji hatch back. Przy 140 km/h wciaz jest przyjemnie cicho.
5,0
Ergonomia
W sedanie mam duzy bagaznik, wystarczajacy na podroz cala 4 os rofzinka. Schowek z ptzodu jest dosc pojemny. Jedyna wada to zbyt male schowki drzwiowe- sa na butelki. Uklad deski rozdzielczej jest najlepszy jaki widzialem - swietna ergonomia, bardzo dobre materiały. O niebo lepsze niz w nudnym i przereklamowanym Golfie /testowalem 4auta z klasy kompakt/
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto nagrzewa sie w niecale 3 minuty. Bez zarzuti i co ciekawe nawet przy zalaczonej klimie auto spalalo tyle samo co bez.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo przestrzennie, z tylu miejsca na nogi w brod, jedynie przy wzroście 190 i wiecej moze byc malo miejsca nad glowa. Jak na auto kompaktowe 3ka oferuje bardzo przestrzenną kabinę.
5,0
Wyciszenie
Jest swietne. Czasem az za cicho:-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno mi powiedzieć bo auto posidam nniecały miesiąc. Jak sie ddowiedziałem z ASO - koszty przegladow sa na poziomie bardzo akceptowalnym - ok 600- 700 zl co jest bardzo miłą informacja w porównaniu z np Kia i VW.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo atrkakcyjna cena za auto najlepiej wyposażone wsrod kilku nowych kompaktow krore testowalem przed zakupem. Wersja SkyEnergy pposiada wszystko a nawet wiecej:-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie zadnych problemów, mam nadzieje ze tak pozostanie. Duzy plus auta to pochodzenie: JAPONIA. Chyba nie trzeba tu nic komentować, wyatarczy popatrzec na statystyki TUV I DEKRY- te auta sie nie psuja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 3 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 3 III Sedan