Mało precyzyjna, haczy czasami 6 bieg, trudno wbić wsteczny. Serwis oczywiście nic nie stwierdził. Ponoć te skrzynie tak mają.
3,0
Układ jezdny
Prowadzi się poprawnie. Bardzo wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Przy bocznym wietrze pływa po jezdni.
5,0
Karoseria
ok
Komfort
4,0
Widoczność
Boczne słupki trochę przeszkadzają. Do tyłu słabo.
Przeciwmgielne to porażka, jak postojowe.
3,0
Ergonomia
Do przycisków trzeba się przyzwyczaić. Zmiana świateł odwrotnie jak wszędzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110 km/h głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 6,5 - 7 l na 100 km.
2 przegląd w serwisie 1300 zł. (oleje i filtry)
3,0
Stosunek jakość/cena
Słabo
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Haczy skrzynia (ten typ tak ma). Słabe mocowanie foteli, oderwało się siedzisko kierowcy od stelaża (naprawili). Zbiornik 51 litrów, pokazuje 0 km do przejechania, tankowanie max 40 litrów W serwisie - ten typ tak ma. Nie wiedzą czy można jeszcze bezpiecznie przejechać 100-150 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]