Silnik
: Silnik mocniejszy niż podaje producent. Seryjnie wychodzi ok 135km.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały, bardzo oszczędny i dynamiczny pod warunkiem, że będzie pracował na wyższych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Standardowo do 3 tys. km sporadyczne problemy z wbijaniem biegów. Później nie można jej nic zarzucić.
5,0
Układ jezdny
Absolutny top w swojej klasie. Rzadko które auto prowadzi się tak dobrze.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, dostępne pod ręką. W dziedzinie ergonomii Mazda w modelach skyactiv jest wręcz niedościgniona.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu wystarczająca, dopóki nie trzeba zamontować z tyłu fotelików dziecięcych. Wtedy z przodu dla dużych osób (185cm+) może brakować miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej. Do klasy premium dużo brakuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oszczędny silnik, mimo 2l pojemności przy spokojnej jeździe pali bardzo mało.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]