Samochód jak najbardziej spełnił moje oczekiwania. Prowadzi się "bosko", właściwie to jedyne auto z którego wysiada się z ciężkim sercem, serio! Przestrzeń, układ deski rozdzielczej, wykończenie... jestem pozytywnie zaskoczony, zwłaszcza, że różnie to wygląda u Japończyków :) Spalanie lekko większe niż się spodziewałem, ale to pewnie przez wcześniejsze przyzwyczajenie do Diesla. Samochód mógłby mieć lepszy moment obrotowy, w sensie tzw. "kopa", co przydaje się czasem na autostradzie. Ale przy dobrym opanowaniu skrzyni biegów jest to niewielki mankament...
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, cichy i w ogóle OK! Jak na razie bez jakichkolwiek negatywnych uwag!
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajne przełożenia, działa niezwykle sprawnie. Sporym ułatwieniem jest komputer wskazujący zmianę biegów i sugerujący czasem redukcję bądź zwiększenie o kilka poziomów!
5,0
Układ jezdny
Trzeba po prostu się przejechać - każdy kto wsiądzie, nawet na jeździe próbnej, sam się przekona, że to bajka!
Komfort
4,0
Widoczność
Boczne słupki zarówno z przodu jak i z tyłu ograniczają nieco widoczność. Jest to do przeskoczenia, ale trochę kłopotliwe...
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w najlepszym porządku!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najczęściej jeżdzę sam - jak dla mnie zupełnie OK!
3,0
Wyciszenie
A tu mogloby być lepiej. Silnik jest cichy, ale przy większej prędkości wnętrze autka jest dość głośne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedyne to przeglądy gwarancyjne i spalanie. No cóż, mogłoby być lepiej, ale nie jest źle!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie - brak!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie - brak. I oby tak zostało :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]