Inne
: Samo auto jako całość bardzo pozytywnie zaskoczyło. Przyjemnie się na nie patrzy i cały czas mam uśmiech jak siedzę w środku.. w tej cenie nie widzę konkurencji...
5,0
Całokształt
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Nieźle wyposażone. Przyjemnie wyróżnia się w tłumie, a po zajęciu miejsca za kierownica dalej cieszy.. cena vs jakość/wyposażenie najciekawiej w tej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
bez cudeniek, turbinek.. ale za to trzymana na obrotach potrafi sprawnie poruszać się do przodu, delikatnie traktowana nie wypija baku. miły kompromis.. autostop zaskakująco sprawnie działa.
4,0
Skrzynia biegów
na początku skrzynia potrafiła lekko haczyć, po dotarciu chodzi jak trzeba.
5,0
Układ jezdny
sytuacja awaryjna ze zwierzakiem przed maską i mazda bardzo stabilnie z niej wyszła.
Komfort
4,0
Widoczność
to hachback, więc do tyłu nie ma szału.. przód jest ok.
5,0
Ergonomia
wszystkie przyciski są tam gdzie ich oczekuję, dobrze oznaczone i nienachalnie podświetlone, ala półka premium.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzane fotele w średniej wersji wyposażenia, do tego dwustrefowa klimatyzacja. Minus nie ma nawiewu z regulacją dla pasażerów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przyjemne i dość dobrze trzymające fotele, z tyłu dwójka pasażerów komfort.
4,0
Wyciszenie
spokojnie prowadzę rozmowę z osobami z tyłu przy predkościach rzędu "nieprzepisowe" . Choć mam wrażenie, że mogłoby być ciszej (szum wiatru na lusterkach)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalnie użytkowanie po Warszawie, czyli korki, pęd do kolejnych świateł i inne radosne sposoby nieekonomicznej jazdy, a pomimo tego auto nie zżera portfela :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Przed kupnem obejrzeliśmy focusy, i30, ceed, megane, astrę, 3008, C4, C-ellyse, golfa, leona.. jedynie nowa astra dawała podobne wyposażenie w niższej cenie. Reszta leżała jakością lub cena rosła niebotycznie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]