Silnik
: Oprócz urody auta, silnik to jego równie wartościowa składowa.
5,0
Całokształt
Wyjątkowej urody samochód, w którym zakochałem się od razu. Pomimo tego, że kupiłem go dla żony, to często pożyczam go sobie, by poczuć prawdziwą przyjemność jazdy i poczuć się inaczej niż zwykły kierowca pospolitego samochodu. Tak na prawdę to jest najważniejsze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i mocny. Kusi żeby wcisnąć mocno pedał gazu i posłuchać miłego warkotu.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem nie wchodzi 3 przy szybkiej zmianie biegów, ale może się to ułoży.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony. Dobrze wyczuwalny układ kierownica-asfalt.
Komfort
5,0
Widoczność
Wystarczająco, choć przywykliśmy do większych przestrzeni. Amortyzuje poprzeczne nierówności bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Nie mam uwag do ergonomii. Pokrętło multimedialne a w zasadzie wielofunkcyjne wywiązuje się doskonale ze swojej roli. Bardziej przyjazne niż w BMW.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem przy dużej wilgotności chwilę trwa odparowanie przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco. To w końcu samochód kompaktowy a nie VAN.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140km/h jest wg mnie uciążliwie głośno. Słychać nie tyle silnik, co bieżnik kół.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Około 8l/100km w zatłoczonym dużym mieście. Na trasie 6,5l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
OK, co najmniej wart swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje i mam nadzieję, że przy takim niewysilonym silniku benzynowym samochód będzie długowieczny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tym bardziej nic się nie dzieje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]