Ocena kierowcy - Mazda 3 III Hatchback Facelifting
KriX,
5 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
82 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
3,29
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
3,0
Całokształt
Auto piękne, dość praktyczne i ekonomiczne w utrzymaniu (w zasadzie bezawaryjne). Jednakże ma 2 minusy dyskwalifikujące je na dłuższą metę - korozja podwozia i anemiczny silnik.
Wrażenia
2,0
Silnik
Jest i to w zasadzie jedyne dobrego, co można o nim napisać. Stanowczo za słaby do samochodu, w którym znajduje się ktoś więcej niż kierowca. Przy pełnym obciążeniu ma się wrażenie, że przesiadło się do samochodu klasy B z silnikiem wolnossącym 1.0.
5,0
Skrzynia biegów
Znakomita.
4,0
Układ jezdny
Dobry kompromis pomiędzy sztywnością a komfortem.
1,0
Karoseria
Porażka. Odpryski wszędzie. Korozja podwozia w młodym, salonowym aucie taka jak w 15 letnim civicu lub 20 letniej corolli.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Bardzo przejrzysty układ zegarów i sterowania.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Nie stwierdzono.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie korozja, to byłoby znacznie lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja podwozia - za 5 lat będzie na złomie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
[l/100km]