Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 3 III Hatchback Facelifting

KriX, 5 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mazda 3 III Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
3,29
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
3,0
Całokształt
Auto piękne, dość praktyczne i ekonomiczne w utrzymaniu (w zasadzie bezawaryjne). Jednakże ma 2 minusy dyskwalifikujące je na dłuższą metę - korozja podwozia i anemiczny silnik.
Wrażenia
2,0
Silnik
Jest i to w zasadzie jedyne dobrego, co można o nim napisać. Stanowczo za słaby do samochodu, w którym znajduje się ktoś więcej niż kierowca. Przy pełnym obciążeniu ma się wrażenie, że przesiadło się do samochodu klasy B z silnikiem wolnossącym 1.0.
5,0
Skrzynia biegów
Znakomita.
4,0
Układ jezdny
Dobry kompromis pomiędzy sztywnością a komfortem.
1,0
Karoseria
Porażka. Odpryski wszędzie. Korozja podwozia w młodym, salonowym aucie taka jak w 15 letnim civicu lub 20 letniej corolli.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Bardzo przejrzysty układ zegarów i sterowania.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Nie stwierdzono.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie korozja, to byłoby znacznie lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja podwozia - za 5 lat będzie na złomie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 3 III Hatchback Facelifting