Silnik
: Bardzo dobra jednostka z systemem i-stop. Jak dla mnie optimum dla tego auta.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik oceniam bardzo wysoko. Bardzo kulturalnie i płynnie rozwija moc i moment obrotowy. Jest to silnik japoński więc pełne osiągi dostępne są dopiero na wyższych obrotach, dla jednych to wada, dla innych zaleta. Mnie sie podoba.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna zmiana biegów, krótkie skoki dźwigni, bardzo rzadkie zacięcia.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdyn odziedziczony po Fordie Focusie więc musiało się udać
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu widać niewiele, na szczęście czujniki w standardzie.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu rąk
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik 2-strefowy, nic dodać nic ująć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wydaje mi się, że bardzo dobra jak na tę klasę samochodów.
3,0
Wyciszenie
Pewnie mogłoby być lepiej, silnik dobrze słyszalny, na wiekszych wybojach słychać zawieszenie, złe nie jest, ale na specjalną pochwałę nie zasługuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0 150KM super!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 151KM 111kW
[l/100km]