Silnik
: Świetna jednostka. Można z niej bezpiecznie wycisnąć 340 KM!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Hamulce przegrzewają się przy jeździe torowej lub serpentynach.
5,0
Całokształt
Niesamowicie ciekawe auto. Zawsze zwraca na siebie uwagę.
Samochód daje tyle radości z jazdy, że spokojnie mogę go polecić chorym na depresję. Po wciśnięciu gazu uśmiech sam się pojawia na twarzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Porządny japoński dawca mocy. Regularny serwis olejowy i ma jeździć.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko działa jak należy. Blokada fabryczna na pierwszych biegach jest zupełnie zbędna, po jej usunięciu wszystko wytrzymuje znacznie większą moc i moment.
5,0
Układ jezdny
Piękne prowadzenie w zakrętach. Fabryczna szpera zapobiega wystrzeleniu z drogi.
5,0
Karoseria
Jest dobrze, to już nie starsze Mazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki doskonała. Do tyłu już słabiej, ale czyjniki parkowania ułatwiają manewry.
5,0
Ergonomia
Jest przyzwoicie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie dobre. Grzana przednia szyba robi wspaniałą robotę. Fotele grzeją bardzo szybko i wydajnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, może służyć jako auto rodzinne.
4,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę auta jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależne od fantazjii posiadacza. Jeśli będzie ostro użytkowana to zapewne koszty będą wysokie. Przy rozsądnej, nawet dynamicznej jeździe, nie odstaje od konkurentów.
4,0
Stosunek jakość/cena
No cóż...można by trochę dodatków w tej cenie dołożyć, ale wygląd rekompensyje pewne sprawy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 260KM 191kW
[l/100km]