Tak ajk wspomnialem wczesniej, ten element trzeba usprawnic.
3,0
Wyciszenie
Producent moglby popracowac nad ta kwestia. O ile okolo 90 km/h jest w porzadku, to jesli chodzi o predkosci autostradowe przy 120 zaczyna byc glosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja Mazda juz przejechalem okolo 10000 km. Podzial rodzaju pokonywanych tras to: 60% cykl autostradowy - moja srednia predkosc to okolo 120 km/h, gdzie spalanie wynosi okolo 6,6 l/ 100 km , 30 % tryb pozamiejski - spalanie na poziomie okolo 6 litrow (przy predkosci okolo 90 km/h) oraz 10 % tryb miejski - i tutaj najwiekszy wynik 7,5 litra.
Generalnie w trasie spalanie bardzo niskie, a w miescie jak widac wzrasta.
Moj styl jazdy: w miescie unikam gwaltownych przyspieszen,, hamuje czesto silnikiem.
W trasie bardzo podobnie jak w miescie, staram sie utrzymywac stala predkosc.
W opcji autostradowej zauwazyle ze powyzej 120 km/h spalanie zaczyna drstycznie rosnac, tzn. przy 130 km/h wynosi okolo 7,3, przy 140 km/h to juz okolo 8
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie traci na wartosci tak jak inne modele; co wiecej w ostatnim ranking TUV rocznik 2010 uplasowal sie na 1. miejscu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MZR 105KM 77kW
[l/100km]