Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 3 I Sedan

Andre, 10 lat temu
Silnik 2.0 MZR 150KM 110kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mazda 3 I Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW 2003-2009 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dobry japonski kompatowy sedan o niebanalnej stylistyce mogocy sie podobac mimo uplywu lat ze starannie dopracowana mechanika , duża niezawodnością silnikem benzynowym bez zadnych wiatraczków i niby bajerów . porzadne auto do jezdzenia samemu zze sportowym zacieciem jak bo slucha sie kierowcy i jest bardzo precyzyjne jak i do spokojnej jazdy z rodziną bo nie zawie.dzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Całe auto w tej wersji jest na dobrym poziomie.Lubie nim jeżdzic.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczajaco mocny niezawodny ,cichy silnik, łatwo wchodzący na obroty i stosunkowo oszczędny, i dlugowieczny . Dobrze ciągnie już z dołu.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza dość ciasno i dokladnie , nie ma mowy o pomyłce. Super.
5,0
Układ jezdny
Na seryjnych alusach 17 cali auto doskonale trzyma tor jazdy . Bardzo czuly i sprawny uklad kierowniczy dający wyczucie drogi i zachowania auta. Dobre wielowachaczowe zawieszenie blizniacze z mistrzowskim Fokusem.Super.
Komfort
4,0
Widoczność
Na 17 calowych kołach z oponami o profilu 50 jest bardzo dobrze gdy nie ma dziur ale nasze drogi to inna sprawa'Widoczność i ergonomia obsługi dobra i wszystko tam gdzie byc powinno.
4,0
Ergonomia
Rozmieszczenie wskazników i ich desing b . dobre. Wszystko co potrzebne do obslugi w czasie jazdy łatwo dosteone , dzialające i obslugiwane intuicyjnie łatwo, radio również.. Wszystko na swoim miejscu . Jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima działa sprawnie i zapewnia dobre ogrzewanie i chlodzenie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeńi z przodu jak i ztylu dla nie przerośniętych ludzi czyli 180- 185 cm wzrostu i normalnej tuszy jest az nadto.
4,0
Wyciszenie
Zawsze moze byc lepiej ale jak na klase kompakt to dobrze. Moze troche lepiej moglyby byc wyciszone nadkola ale tez dużo zależy od cichych dobrych opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak narazie niezle, Mozna korzystastać z zamienników od Fokusa i uzywek Mazdy a narazie awarii poważnych nie było i tu jest plus aut japonskich. Spalanie i koszt nizaleznego serwisu tez nie powala . jest na poziomie innych aut tego segmentu a nawet lepiej przy spalaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość całego samochodu jest naprawde dobra i ma to odbicie w cenie używek.To po prostu Mazda.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie przy 17000 tys. przebiegu moge ocenic jako niezawodne auto ktore nigdy nie odmawia posluszenstwa . jest ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana tarcz hamulcowych przy 105 tys km/ przy 155 tys sprezyny i amortyzatory ,oraz zabezpieczenie antykorozyjne podwozia i wymiana łożyska koła pzedniego i lożyska sprzęgła klimy. to wszystkie usteri - naprawy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 3 I Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 3 I Sedan