Układ hamulcowy
: Zwieszenie świetne ale hamulce to bajka. W nagłych sytacjach można na nich polegać
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik niezbyt duży ale daje radę, bardzo elastyczny, ciągnie od małych prędkości obrotowych
4,0
Skrzynia biegów
Niezła, trochę czasem haczy dwójka, poza tym biegi wchodzą przyjemnie
5,0
Układ jezdny
Tutaj jest doskonale. Trzyma się drogi jak gokart, przy tym nie jest przesadnie twarda. Pokonywanie zakrętów to przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra, duże lusterka boczne pomagają się zorientować co jest z tyłu
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno. Bardzo wygodne fotele
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa tak jak powinno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu dużo, z tyłu wystarczająco. Bagażnik ok, trochę za wąski otwór. Zawiasy nie wchodzą do bagażnika jak w niektórych japońcach.
3,0
Wyciszenie
Tutaj mogłoby być lepiej. Dźwięk silnika całkiem przyjemny ale na dłuższej trasie może męczyć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj jestem zadowolony. Trasa 700km, po autostradzie czasem w korkach, średnio wyszło 7.1 litra benzyny. Przy płynnej jeździe można zejść poniżej 7. W mieście 9 może spokojnie łyknąć
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
213 tysięcy km. Regularnie serwisowana. Zero problemów (odpukać) Silnik cyka jak nowy, rozrząd na łańcuchu więc ryzyko zerwania jest mniejsze, zawieszenie mimo że skomplikowane, bezproblemowe. Na ostatnim przeglądzie wymienione gumy łączników stabilizatora. W Aso koszt 60zł za gumę + 50zł robocizna
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MZR 105KM 77kW
[l/100km]