Układ elektryczny
: Często przepalają się żarówki z przodu
5,0
Całokształt
Bardzo dobrze. W porównaniu z innymi autami na rynku, nie ma lepszego w tej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze, można ponarzekać jedynie na hałaśliwość powyżej 120km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Ze wszystkich aut jakie dane było mi prowadzić, Mazda wypada zdecydowanie najlepiej. Tak szybko zmieniać biegów nie udało mi się nigdy w żadnym aucie.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony. Największą frajdę daje jazda po bardzo krętych drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę słabo do tyłu. Poza tym jest całkiem dobrze.
5,0
Ergonomia
Jeden przejazd autem i już wiemy co gdzie jest. Co prawda 5 pokrętem na panelu to sporo, ale można się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja. Auto w zimie nagrzewa się błyskawicznie, a latem klima działa szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę przyciasno z tyłu. Z przodu bardzo wygodnie. Porównując to aut z tego segmentu to jest więcej niż dobrze.
4,0
Wyciszenie
Za głośno powyżej 120km/h. Poniżej tej prędkości cicho i przyjemnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Napraw praktycznie nie ma. Przeglądy poza ASO kosztują tyle co i dla innych aut a spalanie zaskakująco niskie. Nie podzielam opinii innych, moje auto naprawdę pali 6-6.5 w trasie i ok 7.5-8 w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo drogi zakup, ale za to później tylko lać paliwo i jeździć.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwują mnie przepalające się żarówki H7 z przodu. Poza tym żadnych zastrzeżeń. No może trochę za miękki lakier fabryczny, bo mam sporo odprysków po zimie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MZR 105KM 77kW
[l/100km]