Serwis odmawia wylaczenia alarmu pasow bezpieczenstwa. Drugi raz, znalazlbym chyba lepszy sposob na wydanie 24000 euro (wytargowane z 27000). Nie wiem jak bedzie postepowac niezawodnosc, ale nie dbam o nia za bardzo i jest ok, wiec moze byc dobra opcja dla kogos szukajacego ekonomicznego uzywanego auta, lepsza jakosc od focusa w podobnej cenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wymaga lekkiego rozgrzania do efektywnej pracy. Jak to w dieslu do niczego na wyzszych obrotach, mocny dol, swietny moment obrotowy.
4,0
Skrzynia biegów
Troche za ktotkie pierwsze przelozenie.
5,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi, swietny promien zawracania, jada to czysta przyjemnosc.
Komfort
4,0
Widoczność
Slabo z tylu jak na sedana.
4,0
Ergonomia
Troche malo miejsca, nie do konca premyslane schowki, super wygodny pilot w kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przecietnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy nie jest zle, wyzsze osoby moga miec problem z miejscem na nogi.
3,0
Wyciszenie
Halasuje straszliwie (ne silnik, tylko opony na szorstkich drogach), myslalem, ze jest ok, az sie przejechalem volvo...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwozerny jak zapalniczka, drogie przeglady i czesci, do tego co 15000km.
4,0
Stosunek jakość/cena
24000 euro za 1,6d touring, nie jest zle, choc teraz pewnie kupilbym 1-2 letnie auto klase wyzsze za ta kase, jezeli komus zalezy na samodzielnym sciaganiu folii z sedzen to jest ok.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria wskaznika pasow z tylu(dokuczliwy alarm), teraz wyladowal mi sie akumulator i po naladowaniu juz nie moglem otwierac wszystkich szyb od strony kierowcy, awaria zapalniczki. Po NOWEJ MAZDZIE wiecej sie spodziewalem.