Ogrom mocy na każdym biegu, nie trzeba redukować żeby fajnie przyspieszać. Wciska w fotel aż miło:)
4,0
Skrzynia biegów
4 gwiazdki tylko ze względu na problemy z dwójką na zimnym silniku. Może to tylko mój egzemplarz nie wiem. Po rozgrzaniu chodzi jak bajka.
5,0
Układ jezdny
Sztywno i twardo czyli tak jak ma być. Każdy mały ruch kierownicą jest odczuwalny na drodze. W zakręty możemy wchodzić dużo dużo szybciej niż zwykłymi samochodami, bez zbędnych przechyłów karoserii.
4,0
Karoseria
W moim przypadku nie ma żadnego ogniska korozji, jedynie na podwoziu lekki nalot, ale jak na 2008r i Mazdę to bardzo dobrze wypada.
Jedyny problem to cienki lakier i odpryski na masce i zderzaku
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, dużo guzików ale szybko idzie się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa poprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, z tyłu nikt nigdy nie narzekał. Na 4 dorosłe osoby bez problemu
4,0
Wyciszenie
Jako, że mam wyciszone wszystkie drzwi oraz bagażnik matami wygłuszającymi przy 140 jest dobrze i nie ma problemu z rozmową z pasażerami. Wydech w serii cichy, chyba że ktoś wywali środkowy tłumik:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety największy minus to chyba spalanie, szczególnie jak się tankuje paliwo 100, komputer pokładowy zaniża dość mocno rzeczywiste zużycie paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie mamy do wyboru nudnego golfa 5, który jest dużo słabszy, focusa st gdzie w środku mamy plastik fantastic i spalanie jeszcze wyższe niż w MPS, ewentualnie Scirocco ale to już jak ktoś lubi vagi
Dla mnie Madzia spełniła wszystkie oczekiwania, jest mało spotykana a co za tym idzie ciekawa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ksenon do wymiany, czujnik pompy wspomagania i tyle, czyli same pierdoły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic poważnego i oby tak zostało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
[l/100km]