Bardzo duży zapas mocy samochód jest dosłownie przylepiony do drogi. Sztywna sportowa skrzynia wraz z układem kierowniczym dają nam sie trochę poczuć jak w małej rajdówce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeżeli dbasz o to aby silnik miał dobry olej (u mnie 5w40) to nie ma się o co przyczepić. Szybki cichy i ma dość szybka reakcje
4,0
Skrzynia biegów
Sztywna sportowa skrzynia ma swoje wady i zalety z jednej strony szybko i sprawnie można zmieniać biegi z drugiej strony stawiają one opór przy wbijaniu przez co w korku jest to dość uporczywe
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
[l/100km]