Silnik
: Mooooc i jezscze raz moc. Do tego szpera na przedzie swietnie wykanuje swoje zadanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Stuki i piszczenie stabilizatorow - pomogla zmiana podkladek
4,0
Całokształt
Poza drobnymi nedogodnosciami, auto jest siwtne i niezawodne. Idealnie trzyma sie drogi, przyspiesza jak diabel. Trzeba jednak przyzwyczaic sie do skrzyni biegow, nauczyc od nowa startowania. Uklad kierwoniczy jest bardzo czuly i nie wybacza bledow.
Twarda, sportowa. Jednak 3 bieg ma ogrooomny minus. Bywa, ze nie chce wskoczyc.
5,0
Układ jezdny
Nie mam mu nic do zarzucenia. Drogi trzyma sie rewelacyjnie, wchodz i w zakrety jak po szynach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie slupki ciut za grube. Widocznioesc do tylu jest bardzo dobra. Wystajacy zderzak nastrecza problemow przy parkowaniu tylem. Jednak tylko na poczatku.
3,0
Ergonomia
Kierwonica regolowana w dwoch plaszczyznach. Fotel pozas tadnartowymi ustawieniami mozna jeszcze ustawic na wysokosc i glebokosc oparcia. Mimo wszystko po dluzszej trasie plecy troche bola.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj Mazda dal \"ciala\" na calej linii. Kolimatyzacja chodzi jak cche, Zima paruja szyby - trzeba wlaczac nawiew. Wlaczanie nawieiu automatycznie uruchamia AC. Nawiew na nogi dziala tak, ze zima stopy marzna caly czas. AC jeszcze nie testowalem, czekam na lato.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na te wielkosc samochodu - rewelacja!
1,0
Wyciszenie
Glosny. Powyzej 130km/h ciezko rozmwiac z pasazerami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na ten silnik i te moc - super! Srednia 10-11l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorac pod uwage, ze po 2 latach wartosc spadla o 50% - byl to idealny wybor.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszcace slabe i twarde plastiki. Siadla mi elektryka w prawym lusterku. Poza tym nie mam sie do czego przyczepic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
97 tys km i silnik jest jak spod igly.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
[l/100km]