Bardzo udane auto z doskonałym silnikiem diesla pod maską. Mocny i bardzo ekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicha, miękka praca. 109Km w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania się w mieście jak i na trasie. Na razie nie ma problemów z usterkami. Oryginalna turbina, wtryski i sprzęgło.
Wytrzymałość silnika to około 500000km! bez problemu można osiągnąć taki przebieg, odpowiednio dbając o motor, np wymiana oleju max co 15000km.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny to bajka. Części tanie, ponieważ konstrukcja jest zapożyczona z Forda Focusa. Prowadzi się pewnie i precyzyjnie.
Najlepsze prowadzenie ze wszystkich aut jakie miałem.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi, nic dodać nic ująć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten segment jest ok.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części na takim samym poziomie jak we europejskich markach.
Spalanie znikome.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łożysko koła, poza tym przez 3 lata eksploatacji tylko paliwo i do przodu :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
[l/100km]