Silnik jest cichy, nie wydaje dziwnych odgłosów. Świetnie brzmi powyżej 4 tysięcy obrotów, niestety -wówczas źre...
Poza tym: Wygodne dojście do miarki oleju, wlotu zbiornika od spryskiwaczy.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów - bez zgrzytów, wchodzi doskonale, biegi odnajdują swoją drogę bezproblemowo. Jak na auto ze sportowymi ambicjami (mam wersję GT-M) przełożenie ma długi skok co utrudnia życie...
5,0
Układ jezdny
Mam auto na 17\'\' felgach mazdy. Trzyma się drogi jak przyspawane, niestety wiąże się to z większym zużyciem paliwa. Zawieszenie pracuje dobrze, bez trzasków i zgrzytów.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność w przedniej szybie - bez uwag, lusterka, widoczność doskonała, tylna szyba nieduża ze względu na budowę klapy więc widoczność nie poraża.
3,0
Ergonomia
Auto jest doskonałe dla osób do 175 cm wzrostu, dla wyższych dość trudne wsiadanie i wysiadanie. Fotel kierowcy regulowany w dwoch płaszczyznach, z podparciem lędźwiowym, kierowca regulowana w 1 plaszczyznie, ujdzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mrozi, Ogrzewanie przypieka. czego chcieć więcej. Mam tzw \"grzane zydle\" wiec bez problemowo dociepla miejsce w którym plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu daje radę a z tyłu jeżdżą dzieci więc nie potzrebują dużo miejsca. bagażnik jest duży i widać że odbyło się to kosztem kabiny.
4,0
Wyciszenie
Jakie wyciszenie? Ktoś kupuje 50 konnego GT-Ma dla wyciszenia? Sorki ale ten obszar nie ma tu zastosowania. Wyciszenie jest OK ale akurat nie tego szukałem. Na niskich obrotach silnika nie słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duża pojemność, więc trzeba ją nakarmić, ekonomiczny nie jest.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jesli jest dobrze serwisowane z dobrą historią - bez problemowo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem poważnych usterek poza sondą lambda.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 150KM 110kW
[l/100km]