Przeniesienie napędu
: skrzynia biegow jest perfekcyjna
5,0
Całokształt
Swietny kompakt.
Z tym silnikiem bardzo dobry na trasy i do miasta o lekko sportowym charakterze - sztywne zawieszenie.
Czytalem, ze w przyszlym roku Mazda ma oficjalnie wiejsc do Polaski i spodziewam sie ze 3 mocno zamiesza wsrod kompaktow. Wg mnei najlepszy w swojjej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
tak mocny silnik w takim aucie czyni z 3 rakiete.
Bardzo elastyczny ciagnie juz od ponizej 2000 obr.
Przyspiespieszei bierne - jak bym jechal dislem, zasluga idealnej szecsiostopniowej skrzyni biegow.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynii biegów w tym aucie nie da sie porownywac do zadnej innej. Jest PERFEKCYJNA.
Ocena 6 !
5,0
Układ jezdny
Jak w fordzie - dosc sztywne, pewne zawieszenie. Jak jezdze z dziecmi na tylnej kanapie to czuc to lekko sportowe zawieszenie ale jest za to bezpiecznie.
Komfort
5,0
Widoczność
Miedzy dobra a doskonala.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu, wszystko na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala szybko i efektywnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jak w klasie sredniej, z tylu troche lepiej niz w kompaktach.
Bagaznik bardzo foremny ale wielkosc mnie nie powala.
4,0
Wyciszenie
bardzo cicho nie jest - slychac rasowy pomruk 150 koni.
Ale nie robi sie za glosno, moze dopiero powyzej 4000 obr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miescie spala mi 9.7 - 10.2 i to nie jezdzac wcale delikatnie.
Jak na auto z silnikiem 2.0 to wynik lepiej niz dobry.
W trasie jechalem raz i 6 bieg robil swoje - spalanie nizsze niz na 5 biegu o okololo 0,5 - 1 litra.
3,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy w swojej klasie.
Zadko kiedy mozna kompakt kupic z taki silnikiem i miec taka frajde z jazdy.
Cenowo juz porownywalnei a moze nawet i lepiej od konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po prostu Mazda
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 150KM 110kW
[l/100km]