Inne
: Skrzynia biegów. Nie sądziłem ze jazda z takiem rodzajem skrzynie moze byc tak komfortowa (zwłaszcza w mieście) a jednocześnie dynamiczna.
5,0
Całokształt
Uwielbiam to auto:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy na wysokim poziomie. We współpracy z automatyczną skrzynią z opcją tiptronic (manualna zmiana biegów) spisuje się rewelacyjnie. Poza tym można jeździć całkiem oszczędnie jak na moc 150 KM.
5,0
Skrzynia biegów
Spisuje się świetnie. W żaden sposób nie spowalnia auta w stosunku do manualnej skrzyni, przy czym jest wygodniejsze. Przełożenia są szybkie. A gdy chcemy pojeździc naprawdę sportowo wykorzystujemy tiptronic i możemy ciągnąć silnik do wysokich obrotów. Wtedy zaczyna się zabawa :)
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się najlepiej w swojej klasie. Trójka powstała na tej samej platformie co Volvo S40 i nowy Focus. Więcej chyba nie trzeba tu pisać:)
Komfort
3,0
Widoczność
Przód bez zarzutów. Przez sylwetke auta przypominającą coupe, Mazda traci na widoczności do tyłu...
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, solidnie wykonane. Dużo schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Może nie jest bardzo obszernie :) ale od tej klasy nie można więcej wymagać. (nieda się, to w końcu nie duże auto)
4,0
Wyciszenie
Bez zarzutów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wynik bardzo zadowalający jak na 2.0 litra i 150 KM :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowa jest zdecydowanie za droga !!!
Ale na rynku wtórnym można już roczną czy dwuletnią kupić za rozsądne pieniądze. Ja tak zrobiłem:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie super
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 150KM 110kW
[l/100km]